Въпроси и Отговори

Можете да заложите дневен, седмичен, полумесечен, месечен, тримесечен, шестмесечен и годишен лимит на всяка карта.

Да, имате достъп по всяко време до текущото състояние на потреблението си в рамките на заложения лимит. Информацията се обновява почти в реално време (многократно в рамките на всеки един ден) и може да бъде получена лесно на начален екран във Вашия профил. 

При липса на задължения и наличен остатъчен лимит, можете да блокиране и разблокирате катите си в оперативен порядък директно от профила си. 
В случай на наличие на просрочени задължения, картите се разблокират от страна на ЛУКОЙЛ не по-късно от 1 работен ден след погасяване на текущите задължения.

След подписване на договор, ще Ви изпратим заявените карти на посочен от Вас адрес в срок не по-дълъг от 7 работни дни. 
Същият срок е валиден и за текущи заявки за нови карти, създадени директно през профила Ви.

Да, в рамките на общия месечен лимит на компанията Ви. За целта е достатъно единствено да направите желаните от вас корекции на лимита на конкретна карта или група карти от меню „Карти“ в профила Ви. 

Свържете се с вашия персонален картов мениджър и ще Ви бъде изпратена нова парола.

Можем да фактурираме еднократно за целия предходен месец, или многократно на части, според желанието Ви. Фактурите са електронни и имате достъп до издадените такива в меню „фактури“ в профила Ви.

Да, можете да зареждате безпроблемно на всички собствени бензиностанции на ЛУКОЙЛ, както и на обектите франчайзи. Също така при зареждане на франчайз-обект ползвате отстъпката си по договор.

Няма ограничение на броя на картите, които може да ползвате. Ще ви издадем толкова карти, колкото са необходими според нуждите ви за безпроблемни и ефективно управление на автопарка ви.

Моля незабавно се обадете на телефона на клиента (0800 20 220) и обяснете проблема. Ще бъдете свързани със служител от Картов отдел и след потвърждаване на вашата идентификация (на база номер на карта и/или регистрационен номер на автомобил и/или име на приносител на картата), ще ви бъде указано съдействие за финализиране на транзакцията чрез изготвяне на протокол на място в бензиностанцията.

xs
sm
md
lg
xl
xxl
ЛУКОЙЛ България
бул. „Тодор Александров” 42 1303 София, България
0 800 20 220 office@lukoil.bg